H ITCScom παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης τοπικά ή απομακρυσμένα (τηλεφωνικά), διαθέτοντας την κατάλληλη οργάνωση, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, και τις αναγκαίες εγκαταστάσεις και απευθύνεται σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, εταιρείες και οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης υψηλού επαγγελματικού επιπέδου, υποστηρίζοντας με ταχύτητα και συνέπεια τους πελάτες μας, προκειμένου να εξασφαλίζουμε την εύρυθμη λειτουργία τους σε καθημερινή βάση.
Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της ITCScom προς τους πελάτες της, είναι οι ακόλουθες:
- Τεχνική υποστήριξη Hardware OnSite
- Τεχνική υποστήριξη Hardware InHouse
- Τεχνική υποστήριξη Λογισμικού OnSite
- Τηλεφωνική Υποστήριξη Hardware και Λογισμικού (προαγορά χρόνου)
- Υπηρεσίες σε Ιδιώτες στο χώρο τους
Παράλληλα η ITCScom αναλαμβάνει την υποχρέωση υποστήριξης των προσφερομένων προϊόντων της εξοπλισμού και λογισμικού (H/W & S/W) και μέσω Συμβολαίου Συντήρησης με τους πελάτες της.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει υπογράψει Συμφωνητικό και συμμετέχει στην “Yπηρεσία OSRMA” της INFOQUEST, με την οποία της παρέχεται η δυνατότητα να επισκευάζει μηχανήματα Quest που εμπορεύεται η ίδια, κατά τη διάρκεια εγγύησής τους, και αποτελεί Πιστοποιημένο Registered Partner της DELL στο Πρόγραμμα PartnerDirect των Emerging Markets - EMEA.