Η εταιρία μας παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σύνταξης και παρακολούθησης SLA (Service Level Agreements) σε ISP (Παρόχους) & Εταιρείες Δημόσιου/Ιδιωτικού Τομέα που λαμβάνουν υπηρεσίες ISP, με στόχο τη Δημιουργία, Διαχείριση και Παρακολούθηση των Συμφωνιών Επιπέδου Υπηρεσιών με εξωτερικούς προμηθευτές (outsourcing suppliers), εσωτερικές υπηρεσιακές μονάδες (internal constituents) και εξωτερικούς πελάτες (external customers).

Οι υπηρεσίες σύνταξης και παρακολούθησης SLA έχουν ως αποτέλεσμα:

  • Να βελτιώσουν την απόδοση των υπηρεσιών, δημιουργώντας δέσμευση στις συμβατικές υποχρεώσεις
  • Να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον συνεργασίας για την παρακολούθηση και την υποβολή αναφορών της απόδοσης των υπηρεσιών
  • Να βελτιώσουν την εμπιστοσύνη των Πελατών και την ικανότητα για προληπτική αντιμετώπιση συμβάντων

Πιο συγκεκριμένα, και σε ότι αφορά τον τελικό χρήστη και πελάτη των υπηρεσιών του παρόχου, τα σχετικά οφέλη αφορούν:

  • Εξασφάλιση του προσυμφωνημένου επιπέδου ποιότητας του συμβολαίου παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
  • Παρακολούθηση της επίδοσης των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μέσω μηνιαίων αναφορών.
  • Ορθή διαχείριση, συντήρηση, ασφάλεια και λειτουργία του δικτύου του πελάτη.
  • Καταβολή αποζημίωσης στον πελάτη σε περίπτωση αθέτησης των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
  • Εφησυχασμός πελάτη, σχετικά με τους χρόνους απόκρισης και αποκατάστασης βλαβών στο δίκτυο/εξοπλισμό του παρόχου.
  • Πρόσβαση σε υπηρεσίες και προϊόντα που διέπονται από συγκεκριμένες παραμέτρους ποιότητας και δέσμευση του παρόχου για τήρηση προκαθορισμένων ορίων για κάθε μια από τις παραμέτρους αυτές.
  • Δυνατότητα προσδιορισμού της υπαιτιότητας για πιθανές υποβαθμίσεις της ποιότητας υπηρεσίας, και «μετάφραση» της υπαιτιότητας αυτής σε οικονομικούς όρους

Η παρακολούθηση του SLA και η διασφάλιση της ποιότητας της υπηρεσίας (service assurance) μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσα από την παρακολούθηση είτε των trouble tickets/ incident reports είτε μιας σειράς δικτυακών παραμέτρων επίδοσης (όπως διαθεσιμότητα σημείου, διαθεσιμότητα κυκλώματος, round-trip-delay, jitter και packet loss).

Social Media

Login Form

ΤοπΣΑ

Newsletter

Επικοινωνία

Πρωτεσιλάου 75 & Πάριδος 63, 13122 Ίλιον Αττική

Τηλ.: +30 210 2621410 

Fax: +30 210 2621410 

e-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Scroll to top